Ny stork
Nu er den 5. stork kommet op skolens vestgavl.
Hvis målet er en babyfødsel om måneden, så er vi kommet med!
Vi er klar til at hænge mange storke op endnu! Indtil nu er vi på 4 blå og 1 rød.
Velkommen til verden og Horne Sogn til den nyfødte dreng og tillykke til de nybagte forældre.



![]()